Aan de slag met succesvolle campagnes

28-10-2020 (13:39) - Opleidingen

Marketingcampagnes draaien 24 uur per dag, 7 dagen per week. De resultaten veranderen continu en algoritmes zijn in real-time aan het werk om de campagne te verbeteren, of in ieder geval aan te passen. Maar hoe zet je een campagne zo op dat je op ieder moment in control bent en deze bij kunt sturen? Dat leer je tijdens de training Campagne Management bij Beeckestijn Business School.
 

Breng campagne management in de praktijk

Deze training is bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die óf zelf aan de knoppen zitten óf vooraf over de strategie willen meepraten.
 
Na afloop:
> Weet je welke middelen, doelgroepen en data je kunt inzetten.
> Kun je een creatief bureau briefen.
> Weet je hoe je een campagne optimaliseert.
> Weet je wat reële doelstellingen zijn en hoe je die het beste kan behalen.
> Kun je hoofd- van bijzaken onderscheiden en weet je welke factoren nou echt belangrijk zijn.
> Weet je op welke KPI's en factoren je jouw campagneteam en/of bureau kunt beoordelen.
 
Benieuwd naar het complete programma van de training? Lees meer over de training Campagne Management»
 

Geef je kennis een boost

Datum: 12 november
Locatie: Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Leusden, Utrecht, Zwolle of Online classroom
Studiebelasting: 3 dagen
Kosten: €2.185, - all in (excl BTW)
 

Online Classroom

Alle opleidingen en trainingen worden tijdelijk gegeven via de online classroom. Hierbij volg je live de colleges volgens een vast rooster vanuit huis.
 

Meer kennis en inspiratie opdoen?

#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.