Ga aan de slag met je eigen customer journey map
27-08-2021 (21:30) - Opleidingen
Wil jij een effectieve en memorabele klantbeleving creëren? In de training Customer Journey Mapping van Beeckestijn Business school ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leer hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimaliseert.
Beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant
Houd jij je bezig of wil jij je bezighouden met customer experience en wil je de optimale customer journey map maken om de klantbeleving te optimaliseren? Dan is deze training iets voor jou.
Na 1 dag:
> Heb je de ideale customer journey geschetst
> Kun je waarde toevoegen op de relevante en geschikte momenten
> Ken je de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten.
> Heb je de ideale customer journey geschetst
> Kun je waarde toevoegen op de relevante en geschikte momenten
> Ken je de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten.
Meer weten over deze training? Lees meer over Customer Journey Mapping »
Praktische informatie
Datum: 17 september
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht of Zwolle
Studiebelasting: 1 dag
Kosten:€695,- all in (excl BTW)
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht of Zwolle
Studiebelasting: 1 dag
Kosten:€695,- all in (excl BTW)
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100%vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinics bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen