Ga aan de slag met je eigen online personalisatie strategie
15-07-2019 (14:33) - Opleidingen
Online personalisatie is hot. Uit onderzoek van Smart Insights blijkt dat 48% van de bezoekers langer op een website blijft als ze een persoonlijke ervaring krijgen, en 74% van de bezoekers raakt gefrustreerd als ze content te zien krijgen die niet relevant voor ze is. Eén homepage en één website voor iedereen kan niet meer.
Maar hoe begin je met personalisatie, hoe pak je het aan? Leer tijdens deze training van Beeckestijn Business School hoe in één dag hoe je met online personalisatie je conversie doelstellingen kan verhogen.
Je leert in één dag
• De doelstellingen die je met online personalisatie kunt bereiken
• De verschillende vormen van online personalisatie in de klantreis
• Bezoekers herkennen en profielen opbouwen voor segmentatie en personalisatie
• Beter inspelen op de wensen en behoeften van segmenten en individuele bezoekers
• Hoe je aan de hand van personalisatie hypothesekaarten tot nieuwe dialogen komt
• Hoe je impact kunt maken met je boodschap: juiste copy, design en structuur
• Hoe je personalisatie implementeert binnen je organisatie
Onderwerpen tijdens de training Online personalisatie
• Trends en ontwikkelingen op het gebied van online personalisatie
• Doelstellingen online personalisatie
• Overzicht van verschillende vormen van online personalisatie in de klantreis
• Bezoekers herkennen en opbouwen van profielen
• Het in kaart brengen van de segmenten die de meeste impact maken voor conversie
• Het creëren van de juiste (persuasive) boodschap, op het juiste moment, voor de juiste doelgroep (segment)
• Overview van de online personalisatie tools voor e-commerce en content gedreven websites
• Implementatie online personalisatie in organisatie en meenemen mensen
• De laatste ontwikkelingen en best practices op het gebied van online personalisatie
• Toepassen in de praktijk op basis van je eigen actuele case
Voor wie is de training bedoeld?
Deze training is interessant voor iedereen die die zich bezighoudt – of wilt gaan bezighouden - met online personalisatie.
Praktische informatie
College: 09:30 - 16:30 uur, incl. lunch
Datum: 20 augustus in Leusden
Duur: 1 dag
Kosten: €785,- all in (excl BTW)
Meer informatie?
Ben je benieuwd of deze training iets voor jou is? Lees meer over de training Online personalisatie.
Advies over opleidingen & trainingen
Twijfel je nog tussen opleidingen of trainingen? Of wil je weten welke opleiding het beste bij jou past? Volg dan een gratis proefcollege op locatie of via een webinar. Wil je liever persoonlijk opleidingsadvies? We helpen je graag tijdens een persoonlijk adviesgesprek. Onze opleidingsadviseur Nicole beantwoordt al je vragen en geeft advies over jouw opleidingsmogelijkheden. Aan de hand van je carrièrewensen, achtergrond en leerdoelen kijken we welke opleiding voor jou geschikt is.
Over Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen die verdieping bieden binnen een vakgebied en op maat gemaakte in-company trajecten.
Beeckestijn geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen. #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.