Haal meer uit je e-mailcampagnes
11-11-2020 (11:14) - Opleidingen
E-mail is bij veel bedrijven de belangrijkste traffic driver naar de website. Dit kanaal draagt bij aan omzet, retentie en klanttevredenheid/NPS. In de training E-mailmarketing van Beeckestijn Business School leer je dit belangrijke online marketinginstrument goed in te richten en te managen. Je leert veel over gebruik van teksten en afbeeldingen, selecteren van doelgroepen, personalisatie, testen en het verhogen van de effectiviteit van je e-mailmarketing resultaten.
Test, meet en analyseer je onlinecampagnes
Wil jij e-mailmarketing succesvol inzetten en managen? Met deze training verbreed en verdiep je jouw huidige kennis.
Je leert in twee dagen:
De laatste ontwikkelingen op het gebied van e-mailmarketing
Optimaliseren van het gebruik van teksten en afbeeldingen
Wet- en regelgeving op het gebied van e-mailmarketing
E-mailmarketing processen, systemen en executie
Testen, analyseren, meten en bijsturen
Optimaliseren van het gebruik van teksten en afbeeldingen
Wet- en regelgeving op het gebied van e-mailmarketing
E-mailmarketing processen, systemen en executie
Testen, analyseren, meten en bijsturen
Benieuwd naar het complete programma van de training? Lees meer over de training e-mailmarketing»
Geef je kennis een boost
Datum: 1 december
Studiebelasting: 2 dagen
Kosten: €1.490, - all in (excl BTW)
Studiebelasting: 2 dagen
Kosten: €1.490, - all in (excl BTW)
Online Classroom
Alle opleidingen en trainingen worden tijdelijk gegeven via de online classroom. Hierbij volg je live de colleges volgens een vast rooster vanuit huis.
Meer kennis en inspiratie opdoen?
#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers