Hoe zet je een online personalisatie strategie op?

25-02-2022 (16:45) - Opleidingen

Online personalisatie is hot. Uit onderzoek van Smart Insights blijkt dat 48% van de bezoekers langer op een website blijft als ze een persoonlijke ervaring krijgen. Eén homepage en één website voor iedereen kan niet meer. Maar hoe begin je met personalisatie, hoe pak je het aan? Leer in de eendaagse training van Beeckestijn Business School hoe je met online personalisatie je conversie doelstellingen kan verhogen. Online personalisatie wordt steeds toegankelijker voor alle bedrijven en is inzetbaar voor zowel e-commerce als content gedreven websites.
 

Online personalisatie

Leer hoe je op basis van data en klantinzichten relevante dialogen kunt maken waarmee je de beleving van de bezoeker optimaliseert en daarmee de conversie verhoogt en het succes van je website vergroot. Stap nu in en ga er zelf actief aan de slag.

In één dag:
• Leer je de verschillende vormen van online personalisatie in de klantreis
• Ontdek je hoe je inspeelt op de behoeften van segmenten en individuele bezoekers
• Zet je de eerste stappen richting implementatie van personalisatie binnen jouw organisatie

Benieuwd naar het complete programma van de training? ] Lees meer over de training Online Personalisatie »


Praktische informatie

Datum: 16 maart 2022
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of Online Classroom
Studiebelasting: 1 dag
Kosten: €695, - all in (excl BTW)
 

Make impact

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de?whitepapers. #kennisdelen