Identificeer je buyer journeys en verhoog je conversie
09-12-2020 (12:31) - Opleidingen
Bij het B2B koopproces gaat het niet over het overtuigen van één persoon, maar heb je te maken met een decision making unit (DMU). Wie zijn de personen in de DMU? In welke fase van het proces wil je wie bereiken? En hoe? Meer kennis en inzicht in de buyer journey helpt je optimaal gebruik te maken van de beschikbare onlinemarketinginstrumenten. Tijdens de training B2B Online Marketing krijg je meer inzicht in het complete online marketing traject, van leadgeneratie tot ambassadeur.
Geef je online rendement een boost
De training is speciaal voor professionals die het complete online marketing traject van lead generation tot het converteren van leads naar klanten willen doorlopen, om optimaal rendement te halen uit e-business. Veel voorkomende functies bij de training zijn: marketing experts, marketing managers, e-commerce managers, online specialisten, communicatie adviseurs en sales professionals
Onderwerpen die aanbod komen:
De belangrijkste digital marketing trends binnen B2B
Hoe je een B2B online marketingstrategie formuleert
Hoe je de buyer journey in kaart brengt en een relevante buyer journey
ontwikkelt.
Wat een decision making unit (DMU) is en hoe je deze optimaal kunt bedienen
De verschillende manieren om leads te genereren en nurturen
Hoe je de conversie verhoogt door optimalisatie van o.a. landingspagina's,
bedankpagina's, call-to- actions en formulieren
Hoe je met marketing automation campagnes kunt automatiseren
De belangrijkste digital marketing trends binnen B2B
Hoe je een B2B online marketingstrategie formuleert
Hoe je de buyer journey in kaart brengt en een relevante buyer journey
ontwikkelt.
Wat een decision making unit (DMU) is en hoe je deze optimaal kunt bedienen
De verschillende manieren om leads te genereren en nurturen
Hoe je de conversie verhoogt door optimalisatie van o.a. landingspagina's,
bedankpagina's, call-to- actions en formulieren
Hoe je met marketing automation campagnes kunt automatiseren
Benieuwd naar het complete programma? Lees meer over de training B2B Online Marketing»
Praktische informatie
Duur: 2 dagen
Kosten: €1295, - all in (excl BTW)
Locatie: Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Leusden, Online Classroom, Utrecht, Zwolle
Kosten: €1295, - all in (excl BTW)
Locatie: Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Leusden, Online Classroom, Utrecht, Zwolle
Meer kennis en inspiratie opdoen?
#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.