Klantbeleving als uitgangspunt voor jouw strategie
02-10-2019 (09:00) - Opleidingen
Customer Experience draait om het leveren van een intentionele, gedifferentieerde en waardevolle beleving voor de klant én je organisatie. Altijd en overal. Een beleving die consistent moet zijn over alle kanalen heen.
Met de post-master opleiding Customer Experience & Multichannel Management van Beeckestijn Business School til je klantbeleving naar een hoger niveau door strategische keuzes te maken en deze met concrete acties te implementeren in je organisatie.
Je leert
De trends, kennis en inzichten uit de praktijk op het gebied van customer experience
Een visie en strategie te ontwikkelen op het gebied van customer experience voor jouw organisatie
Een visie en strategie te ontwikkelen op het gebied van customer experience voor jouw organisatie
De cuseen consistente beleving in de diverse kanalen kunt bieden
Hoe je de resultaten van customer experience kunt meten en bijsturen
Je schrijft je eigen customer experience plan, direct geschikt voor implementatie
Hoe je de resultaten van customer experience kunt meten en bijsturen
Je schrijft je eigen customer experience plan, direct geschikt voor implementatie
Voor wie is de opleiding Customer Experience & Multichannel Management bedoeld?
De post-master opleiding Customer Experience & Multichannel Management is ontwikkeld voor ervaren en beleidsbepalende professionals en managers die verantwoordelijk zijn voor branding, communicatie, klantstrategie, klantinteractie, multichannelmanagement en klantbeleving en het bepalen van het klant(belevings)beleid van een organisatie.
Praktische informatie
College: 20 colleges
Tijden: Avondopleiding: 16.30 - 21.30 uur en dagopleiding 09.45 - 17.00 uur (incl. lunch)
Startgarantie: 10 oktober in Amsterdam
Kosten: €5.610,- all in (excl BTW)
Tijden: Avondopleiding: 16.30 - 21.30 uur en dagopleiding 09.45 - 17.00 uur (incl. lunch)
Startgarantie: 10 oktober in Amsterdam
Kosten: €5.610,- all in (excl BTW)
Meer informatie?
Ben je benieuwd of deze opleiding iets voor jou is? Lees meer over de post-master opleiding Customer Experience & Multichannel Management »
Advies over opleidingen & trainingen
Twijfel je nog tussen opleidingen of trainingen? Of wil je weten welke opleiding het beste bij jou past? Volg dan een gratis proefcollege op locatie of via een webinar. Wil je liever persoonlijk opleidingsadvies? We helpen je graag tijdens een persoonlijk adviesgesprek. Onze opleidingsadviseur Nicole beantwoordt al je vragen en geeft advies over jouw opleidingsmogelijkheden. Aan de hand van je carrièrewensen, achtergrond en leerdoelen
kijken we welke opleiding voor jou geschikt is.
Over Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen die verdieping bieden binnen een vakgebied en op maat gemaakte in-company trajecten.
Beeckestijn geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen... #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.