Klantbeleving als uitgangspunt voor jouw strategie
Winstgevendheid en klantgerichtheid kunnen enorm goed samen gaan. Wil jij de klantbeleving naar een hoger niveau tillen door strategische keuzes te maken? En deze met concrete acties implementeren in jouw organisatie? Neem dan een kijkje bij de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie van Beeckestijn Business School.
Implementeer een goede customer experience strategie in jouw organisatie
Heb jij al enige jaren werkervaring en wil je kennis en een netwerk opbouwen op het gebied van customer experience (CX)? Volg dan deze opleiding!
In 12 dagdelen
> Ontdek je laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van CX
> Ontwikkel je een CX strategie en plan voor jouw organisatie
> Leer je hoe je de CX strategie implementeert in de hele organisatie
Meer weten over deze opleiding?
Lees meer over de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie »
Praktische informatie
Datum: 15 maart 2023
Locatie: Amsterdam, Leusden, Utrecht, Online
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €5.895, - all in (excl BTW)
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen