
Texels en Alfred brengen campagne over Texelse eilandmentaliteit
Speciaalbiermerk Texels lanceert samen met Alfred de nieuwe campagne 'Op z'n Texels'. Centraal staat de mentaliteit van het grootste Waddeneiland, waarmee de Skuumkoppe en andere bieren gebrouwen worden.
De campagne laat zien hoe de eilandmentaliteit terugkomt in alles wat de brouwerij doet. Van de keuze voor lokale ingrediënten, de namen van het bier en de manier waarop samenwerkingen ontstaan. Ook krijgen de brouwers in de comercial goedkeuring van schapen, die in groten getale op Texel grazen.
"Alles wat we vertellen, is gebaseerd op hoe het er bij de Texelse bierbrouwerij aan toe gaat", vertelt Paul van Kuilenburg, Strategy Director bij Alfred. "De brouwers zijn altijd op zoek naar nieuwe smaken. En de zoektocht naar typische Texelse namen gaat niet over één nacht ijs. Het eiland blijft inspiratiebron nummer 1."
Diederik Luger, brand manager Texels vult aan: "En dat vangen we in de eigenzinnige, toegankelijke stijl van onze merkwereld: herkenbaar, met een glimlach."
Zo komt de eilandmentaliteit tot leven: