Meer klantgerichtheid in je organisatie brengen? Probeer een gratis proefcollege!
27-03-2019 (15:49) - Opleidingen
Tijdens de postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap bij Beeckestijn Business School komen alle aspecten van Customer Centricity aan bod, met als doel sturing te geven aan de realisatie van klantgerichtheid binnen de eigen organisatie of bij een opdrachtgever.
Je leert:
• De laatste trends, kennis en inzichten uit de praktijk op het gebied van Customer Centricity
• De consequenties van klantgerichtheid voor de hele waardeketen
• Een visie en strategie te ontwikkelen op het gebied van klantgerichtheid voor jouw organisatie
• De customer centric strategie te vertalen naar een concreet plan van aanpak
• Hoe je de resultaten van de activiteiten op klantgerichtheid kunt meten en bijsturen
• Hoe je de customer centric strategie implementeert in de gehele organisatie
Voor wie bedoeld?
De opleiding is ontwikkeld voor professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis en een netwerk willen opbouwen op het gebied van klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu finance, marketing, CRM, IT, sales, HRM of service is. De opleiding biedt je de meest recente kennis, praktische handvatten, concepten en achtergronden op het gebied van klantgericht ondernemen.
De opleidng duurt 3 tot 4 maanden. De opleiding is te volgen als dag- en avondopleiding en je volgt 20 colleges van 2 uur. Deze opleiding start gegarandeerd als dagopleiding op dinsdag 9 april in Amsterdam.
Gratis proefcollege of schrijf in
Ben je benieuwd of deze opleiding iets voor jou is? Kijk hier voor meer informatie of volg een gratis proefcollege. Of ben je al overtuigd? Schrijf in dat geval hier in.
Over Beeckestijn Buisness School