Merkenbouw & brandmanagement in het digital tijdperk
28-07-2021 (11:35) - Opleidingen
Een groot gevaar voor merken is de sterke groei van digitale marketing. Er wordt steeds meer op conversie gefocust en steeds minder op merkenbouw. Echter is dit wel heel belangrijk, ook in de digitale wereld. Hoe je dit kunt doen en hoe je de balans hierin vindt, leer je tijdens de post-master opleiding Strategisch Brandmanagement van Beeckestijn Business School. En je gaat aan de slag met je eigen merkstrategie die je meteen kunt toepassen.
Modern brandmanagement toepassen
Ben je een ervaren marketing- of communicatie professional en wil je aan de slag op het gebied van modern brandmanagement? Dan is deze opleiding wat voor jou.
Leer in 11 dagdelen:
> De laatste trends, kennis en praktijkinzichten op het gebied van modern brandmanagement
> Brand strategy, brand design, brand building & brand management
> Direct aan de slag met je eigen merkstrategie als fundament voor je organisatiestrategie
> De laatste trends, kennis en praktijkinzichten op het gebied van modern brandmanagement
> Brand strategy, brand design, brand building & brand management
> Direct aan de slag met je eigen merkstrategie als fundament voor je organisatiestrategie
Benieuwd naar het complete programma van de opleiding? Lees meer over de opleiding Strategisch Brand Management»
Praktische informatie
Datum: 29 september 2021
Locatie: Amsterdam, Leusden, Utrecht, of Online Classroom
Studiebelasting: 11 dagdelen
Kosten: €5.610, - all in (excl BTW)
Locatie: Amsterdam, Leusden, Utrecht, of Online Classroom
Studiebelasting: 11 dagdelen
Kosten: €5.610, - all in (excl BTW)
Meer kennis en inspiratie opdoen?
#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.