Ontwikkel de optimale customer journey
20-01-2021 (12:45) - Opleidingen
Klanten worden steeds veeleisender en zijn minder trouw aan een merk. Om te overleven verleggen steeds meer organisaties de aandacht naar het realiseren van een optimale customer experience. De uitdaging is om een customer experience strategie te bepalen die zowel voor klanten als de organisatie waarde toevoegt.
In de masterclass Customer Experience Strategie & Organisatie leer je in 5 dagen vanuit verschillende invalshoeken naar klantbeleving en customer journeys te kijken. Daarnaast leer je de customer experience te verbeteren en de business case hiervan te berekenen.
Til de klantbeleving naar een hoger niveau
Ben jij betrokken bij de planning en/of de uitvoering van service-, sales-, marketing- en communicatie activiteiten binnen organisaties dan geeft deze masterclass een boost aan jouw werk.
Na vijf dagen:
> Ken je de laatste customer experience trends & ontwikkelingen
> Heb je een eigen customer experience visie & strategie ontwikkeld
> Weet je hoe je de transformatie naar een klantgerichte organisatie aanpakt
> Heb je een eigen customer experience visie & strategie ontwikkeld
> Weet je hoe je de transformatie naar een klantgerichte organisatie aanpakt
Benieuwd naar het complete programma? Lees meer over de masterclass Customer Experience Strategie & Organisatie »
Praktische informatie
Duur: 5 dagen, verdeeld over twee weken
Kosten: €3.345, - all in (excl BTW)
Locatie: Online Classroom
Kosten: €3.345, - all in (excl BTW)
Locatie: Online Classroom
Meer kennis en inspiratie opdoen?
#kennisdelen staat hoog in het vaandel bij Beeckestijn Business School. Als opleider op het gebied van digital, marketing, cx, data & communicatie verzorgt Beeckestijn regelmatig online clinics. Ook publiceert Beeckestijn regelmatig nieuwe whitepapers. Deze clinics en whitepapers voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden.