Van klantinzichten naar relevantere marketing
Het juist combineren van jouw data, levert een beter klantinzicht op. Dit inzicht kan je helpen bij strategievorming, maar ook bij het relevanter en winstgevender maken van je (marketing)communicatie met de klant.
Met de post-HBO opleiding Customer Insight & Data Driven Marketing leer je om al je data en informatie om te zetten naar een strategie en concrete acties, om zo waarde toe te voegen voor de klant én de organisatie.
Ontwikkel je eigen strategie en plan.
Ben jij een marketingprofessional en ben je betrokken bij klantdata? Dan is deze opleiding zeer geschikt voor jou. Deze brede opleiding leert je een data driven strategie om tactisch niveau vorm te geven.
In 11 dagdelen:
• Leer je over laatste trends en inzichten op het gebied van customer insight en data driven marketing
• Vertaal je data en inzichten naar customer centric marketing
• Ontwikkel je je eigen strategie en plan, direct geschikt voor implementatie
Meer weten over deze opleiding?
Lees meer over de post-HBO opleiding Customer Insight & Data Driven Marketing »
Praktische informatie
Datum: 18 april 2023
Locatie: Amsterdam, Rotterdam, Leusden, Eindhoven, Utrecht, Online
Studiebelasting: 11 dagdelen
Kosten: €4.385, - all in (excl BTW)
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen