Brum feliciteert packaging designtalent

27-10-2017 (15:54) - Powered by

Op 27 oktober zijn tijdens de Dutch Design Week de winnaars bekend gemaakt van de BNO Packaging Talent Awards. 3 Talenten uit de school van  Brum Design vulden het podium:
 

Brums oud-stagiair Lennaert van ‘t Loo heeft met zijn krachtige ontwerp de hoofdprijs in de wacht gesleept. Naast een geldbedrag van €1500 krijgt hij een prachtige onderscheiding en veel publiciteit als packaging designtalent. Naast een mooie tweede plaats voor talent Tijs Kramer was er op 27 oktober ook een gedeelde derde plaats voor Brums Junior Designer Eva Verbeek en Brums oud-stagiair Amanda de Ruiter.

De BNO Packaging Talent Award is een prijsvraag voor jonge ontwerpers en ontwerpstudenten. De opdracht was om binnen de merkidentiteit van Brouwers Bier een nieuw verpakkingsdesign voor het IPA biertje te ontwikkelen en deze identiteit te vertalen naar de verschillende producten en dragers. Het ingezonden werk is blind beoordeeld door een vakkundige jury van creatieven en marketeers. 
 

bizar gaaf

“Het is natuurlijk bizar gaaf om te zien dat aanstormend talent op deze manier de aandacht krijgt die ze verdienen.” vindt Strategisch Directeur Pieter Steenaert van Brum Design. “Hou deze ontwerpers de komende tijd in de gaten, want hier gaan we zeker nog van horen!”.


SUPERFAST#4

De uitreiking vond plaats tijdens SUPERFAST#4: het verpakkingsevent in de Dutch Design Week in Eindhoven. De designprijs voor ontwerptalent is een initiatief van de top van de Nederlandse packaging designbureaus, verenigd in BNO NEXTpack. BNO NEXTpack bestaat uit: Anthem, Bowler & Kimchi, Brum Design, Bataafsche Teeken Maatschappij, dBOD, Design Bridge, FLEX/design, PROUDdesign, Reggs, SOGOOD, VBAT en Snow Donuts.