OBI4wan schakelt WeSeeDo in om klantervaring verder te optimaliseren

18-07-2022 (10:42) - Tech

WeSeeDo en OBI4wan hebben de handen ineen geslagen. Dankzij de samenwerking is het vanaf nu mogelijk om chatgesprekken met klanten te combineren met beeldbellen. Met maar één klik kan vanuit de chat een beeldbelgesprek worden opgestart. Ideaal voor organisaties die veelal via chat contact hebben met hun klanten.
 
Harry Schouten, CCO OBI4wan:  “Onze samenwerking trekt omnichannel klantcontact naar een hoger niveau. Voor zowel organisatie als klant zit de toegevoegde waarde echt op het persoonlijk en efficiënte aspect, vooral bij complexere conversaties.”
 
Iebele Otten – oprichter van WeSeeDo: “Als integratiebeeldbelspecialist is het mooi om te zien dat ook OBI4Wan haar chattool heeft gekoppeld met WeSeeDo. Dit zorgt voor veilig en gemakkelijk beeldbellen tijdens chatgesprekken voor zowel haar klanten als eindklanten. In de toekomst willen we de samenwerking verder uitbreiden met onder meer een koppeling met DigiD.” 
 
OBI4wan biedt customer service professionals de tools waarmee zij hun klanten een soepele klantervaring kunnen bieden over alle digitale voorkeurskanalen zoals social media, live chat en messaging apps als WhatsApp en Facebook Messenger heen. WeSeeDo stelt organisaties in staat om - zonder iets te hoeven downloaden of installeren - op een makkelijke, gepersonaliseerde en vooral veilige manier met klanten te beeldbellen.