BuckleUp! wint Addy Award voor Calvé commercial

12-03-2019 (15:25) - Awards

Het Nederlandse BuckleUp! heeft in samenwerking met Fish Eye Advertising Curaçao een Zilveren Addy Award gewonnen voor haar Calvé Pindakaas Commercial. Deze prijs wordt uitgereikt door de gerenommeerde American Advertising Federation.


Bas Nuissl,
creatief directeur BuckleUp over deze prijs: ‘Het is een grote eer om deze prijs te winnen. De commercial die Marc en ik hebben geschreven is in eerste instantie puur bedacht voor de Curaçaose markt. Dat we vervolgens met deze commercial een prijs winnen voor de totale Caribische markt van ruim 44 miljoen inwoners is exceptioneel! Daarnaast zijn we als award winner automatisch genomineerd voor de AAF.'


Main Credits:

Concept/Creative Direction: Bas Nuissl en Marc Bennink (BuckleUp)
Cinematographer: Dolph van Stapele (Fisheye)
Production design: Lysaye de Windt
Make-up artist: Franceen Denbow
Postproductie/edit: Pim Gelevert
Muziek: Willem Blankenburgh en Oscar Bor
Geluid: Ralph Durgaram
Fotografie: Marcel Truyens
Casting: Chicas Curaçao
Klant: Maarten Deurloo, namens Sekat BV (importeur Unilever)