Esprix-jury compleet

16-01-2017 (20:50) - Awards

De Esprixjury 2017 is definitief samengesteld. 120 topmarketeers en –creatieven staan klaar om de beste cases uit 2016 te beoordelen.


De eindjury is als volgt samengesteld:
Jacqueline Smit / Directeur TMG Landelijke Media (voorzitter)
Patrick Stal / VP Marketing TomTom
Rens Plandsoen / Algemeen Directeur KNHS
Jur Baart / Directeur Fitzroy
Mariella de Koning / CMO Randstad
Jeroen van de Sande / Creative Director Alfred
Nathalie Peters / Head of Digital Transformation Mediabrands
Ole Christern / Partner N=5
Mervyn ten Dam / Partner ACHTUNG!
Nik Nieuwenhuijs / CEO Code d’Azur
Monique Pennings / Media- & Contractmanager Jumbo Supermarkten
Martin Kersbergen / Chief Brand Officer Cooperatie DELA
Rob van Griensven / Head of Media, Sponsoring & CRM Heineken Nederland

De volledige Esprixjury 2017 vind je hier.

Insturen voor de Esprix kan nog tot 20 januari 17:00 uur. De deadline voor de nieuwe categorie Innovation & Transformation ligt op 31 januari.