
ACE PR scoort hattrick bij L'Oréal Benelux
ACE PR sleept drie opdrachten binnen voor L’Oréal in de Benelux. Na succesvolle pitches eind 2024 en begin 2025 gaat ACE PR aan de slag voor L’Oréal Groupe, L’Oréal Paris en Garnier.
De samenwerking met L’Oréal Paris richt zich op de merkcampagnes rondom de bekende slogan 'Omdat je het waard bent;. Afgelopen jaar trok voor dit merk de Wall of Worth al door de Benelux. Eind mei komt er een nieuwe merkcampagne met aandacht voor de betekenis van zelfwaarde.
ACE PR gaat L’Oréal Groupe, het bedrijf achter merken als L’Oréal Paris, Garnier, La Roche-Posay en Lancôme, ondersteunen bij de corporate communicatie en reputatieaanpak in Nederland en België. Garnier heeft voor het bureau gekozen als strategisch partner voor geïntegreerde PR-campagnes rondom hun duurzaamheidsdoelen en initiatieven voor een dierproefvrije industrie.
”We zijn verheugd om met ACE PR samen te werken. Hun creatieve expertise, PR-kennis en maatschappelijke inzichten maken hen de ideale partner. We kijken uit naar impactvolle projecten die een andere kant laten zien van L'Oréal Groupe in de Benelux, met een focus op onze duurzaamheidsinspanningen, purpose en investeringen in sociale ontwikkeling,” aldus Coco Chloë Aarts, Corporate Affairs Director bij L’Oréal Groupe.
PR als startknop
De drie nieuwe opdrachtgevers onderstrepen hoe ACE PR public relations benadert, vertelt Dorien Kuiken, Head of ACE PR. "Niet als eindpunt, maar als startknop. L’Oréal is daarin vooruitstrevend – er is ruimte voor creativiteit, inhoud en het lef om nieuwe vormen van aandacht te verkennen."
Kuiken vervolgt: "We zijn trots op een samenwerking als deze waarin een opdrachtgever bewust kiest om hun brand purpose te laden en hun maatschappelijke betrokkenheid zichtbaar te maken, juist omdat deze niet altijd wordt gezien. Samen geven wij deze merken een andere plek in de hoofden en harten van de consument."