Agency Truus maakt Douwe Egberts koffie hot bij een nieuwe generatie

Agency Truus maakt Douwe Egberts koffie hot bij een nieuwe generatie

06-05-2025 (15:52) - Bureaus

Douwe Egberts gaat samenwerken met het Amsterdamse bureau Truus voor social content en activaties gericht op jongeren. Truus wil de vertrouwde rode pakken uit het keukenkastje weer helemaal terugbrengen op de radar van een generatie die altijd online is.

De eerste content staat al in de steigers en verschijnt binnenkort op de social kanalen van D.E. Truus ontwikkelde een always-on-strategie die koffiemomenten mixt met de cultuur en humor van een nieuwe generatie, zonder het vertrouwde karakter van D.E te verliezen.

Kathelijne Malcontent, Marketing Manager van Douwe Egberts: “Truus weet hoe je content maakt die zorgt voor verbinding, juist voor een doelgroep die de hele dag online is. Met hun kennis van de platforms gaan we laten zien dat koffie nog steeds het meest sociale drankje ter wereld is."

Naast Douwe Egberts werkt Truus onder meer ook voor HEMA, Jumbo, Netflix, KFC, Oxxio en ANWB.
 


Media

Marketing

Economisch