BridgeFund kiest voor Draft Digital als programmatic partner

BridgeFund kiest voor Draft Digital als programmatic partner

22-04-2025 (10:29) - Bureaus

Draft Digital en BridgeFund starten een samenwerking op het gebied van programmatic advertising. Draft Digital zal verantwoordelijk zijn voor zowel de strategische koers als de volledige uitvoering van alle programmatic campagnes. BridgeFund is in 2018 opgericht door Julian van de Steeg CEO en Rutger Quispel VP, is gevestigd in Amsterdam en heeft meer dan 125 werknemers in dienst.

De samenwerking is tot stand gekomen na een pitchtraject waarin meerdere bureaus hun visie presenteerden. De klik tussen beide partijen was duidelijk: een gedeelde ambitie om technologie, data en creativiteit te combineren voor duurzame groei.

Mark Hoekx, Performance Marketeer bij BridgeFund, licht toe: "We doen niets omdat het 'innovatief' klinkt, we doen het omdat het werkt. Draft Digital denkt mee, durft te challengen en weet hoe je digitale kanalen slim inzet voor groei. Dat past bij hoe wij opereren: snel, datagedreven en met focus op resultaat. Deze samenwerking is voor ons een logische stap in het verder opschalen van onze digitale marketingstrategie.”

Ook bij Draft Digital is er veel enthousiasme over de nieuwe samenwerking. Lars Postmus, eigenaar van Draft Digital, zegt hierover: "BridgeFund is een merk met lef en een frisse blik op de markt. Precies het soort partner waar wij energie van krijgen. Ze durven dingen anders te doen en dat sluit naadloos aan bij onze visie op digitale marketing. We kijken ernaar uit om samen impactvolle campagnes te realiseren.”

De focus binnen de samenwerking ligt op een holistische benadering van programmatic advertising, waarbij de inzet van digitale media, continue optimalisatie en een datagedreven aanpak centraal staan. Beide partijen streven naar structurele digitale groei en bouwen samen aan langetermijnimpact.


Media

Marketing

Economisch