Cheil Benelux en Chase bundelen krachten en winnen pitch NS Stations

Cheil Benelux en Chase bundelen krachten en winnen pitch NS Stations

16-10-2024 (08:30) - Bureaus

Cheil Benelux en Chase slaan de handen ineen en gaan op verschillende projecten en klanten samenwerken. De twee bureaus hebben naar eigen zeggen ‘capabilities die perfect aansluiten’. Dat pakte in ieder geval goed uit bij de vorige week gewonnen pitch voor NS Stations.

NS Stations, dat al vaker met Chase werkte, zocht een partner om een betoverende winterse ervaring neer te zetten op de grote stations van Nederland. Het winnende concept ‘Winterse Wensen’ van Cheil Benelux & Chase werd speciaal ontworpen om Nederlandse merken de mogelijkheid te bieden deel te worden van de activatie en zoiets bijzonders voor klanten te kunnen betekenen in de drukste periode van het jaar. Inschrijvingen zijn vorige week gestart. De activatie zelf start op 9 december en loopt t/m kerst. Merken die interesse hebben om te participeren, kunnen contact opnemen via jaimy@chase.amsterdam.

Toekomst

Voor de twee bureaus lijkt het een begin van een vruchtbare samenwerking. ‘Chase is een bureau van denkers, makers en doeners. Productioneel zijn wij gewend op het hoogste niveau brand activations te ontwikkelen voor festivals & events en voor een breed scala aan merken’, aldus Rein Ros, Client Service Director van Chase. Tim van der Sijde, Managing Director van Cheil Benelux vult aan: ‘Activaties en fysieke concepten zitten ons ook echt in het bloed, maar het is fijn dat we dat nu kunnen aanvullen met een bureau dat zoveel ervaring met fysieke activaties en bovendien een eigen base aan brand ambassadors heeft. Ik denk dat we met de twee bureaus samen geweldige dingen kunnen gaan bedenken en vooral: hands-on kunnen gaan realiseren.’

 


Media

Marketing

Economisch