
Dit zijn de Finalisten SAN New Kids on the Block 2024!
Op 1 mei hebben de zes kandidaten van de shortlist SAN New Kids on the Block 2024 hun cases nog één keer live mogen presenteren bij host Google Amsterdam aan zowel de Vakjury (samengesteld uit de SAN juryleden/adverteerders) als de NKOTB Hoofdjury. De drie Finalisten SAN New Kids on the Block 2024 zijn (in alfabetische volgorde):
Closed on Monday
Star/p
The Committed Agency
Foto boven: De drie Finalisten v.l.n.r. Star/P - Carolien van ’t Hek, Clair Pastoor; Closed on Monday – Gookie Stassen; Voorzitter NKOTB Jury Lotte Willemsen en The Committed Agency - Leon Bultman en Paulien van Stijn.
Hoofdjury
Juryvoorzitter Lotte Willemsen, directeur Swocc
De hoofdjury bestaat uit:
SAN bestuursleden: Marieke Jansen-Rentmeester en Dave Frauenfelder (KPN)
Vakmedia: Nicolette Hulsebos, Fonk magazine en Lucas Boon, Adformatie
Externe deskundigen: Bert Hagendoorn, Agency Engines en Nathalie Peters, Morgenfrisk
Bureaus: Antoine Houtsma, Joe Public en Max van den Ingh (Unmuted)
Winnaar 2024: Carina Snippe, Aigency Amsterdam
Uitreiking op 5 juni
De winnaar SAN NKOTB 2024 wordt bekend gemaakt tijdens de uitreiking van de SAN Accenten 2024 die op donderdag 5 juni in Studio 22 in Hilversum zal plaatsvinden. Wil je erbij zijn? Reserveer hier je ticket.
Lees het in Fonk magazine!
In Fonk magazine 416 (verschijnt op donderdag 5 juni direct na de uitreiking digitaal en op 11 juni in print) het verhaal van de drie Finalisten New Kids on the Block 2024 en natuurlijk ook alles over de ABC Accenten en in het bijzonder het Bureau van het Jaar 2024. Vorig jaar won Aigency Amsterdam het New Kids on the Block Accent en werd Joe Public Bureau van het Jaar.
Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen bij New Kids on the Block? Spelregels, nominaties, winnaars, of hoe je je in de kijker speelt voor een plek op de Considerationlist 2025? Meld je dan aan voor voor een abonnement op FONK magazine. Bekijk hier de mogelijkheden!
Over New Kids on the Block
New Kids on The Block werd in 2013 opgericht door Nicolette Hulsebos (FONK magazine) en Rob Benjamens (Brand & Business Architects). In 2015 sloot SAN Stichting Adverteerdersjury Nederland zich bij het initiatief aan.