ManpowerGroup kiest voor sublabels HAGENS PR

27-07-2022 (11:58) - Bureaus

Na een succesvolle pitch gaat ManpowerGroup een langetermijnsamenwerking aan met HAGENS PRvoor alle sublabels van de uitzendorganisatie.
 
“De mens centraal stellen is voor ManpowerGroup en HAGENS een gemene deler. In de pitch heeft het team laten zien dat zij deze menselijkheid kunnen combineren met keiharde data uit de markt.”, aldus Liesbeth Bouwman, Director Marketing & Communications ManpowerGroup Nederland.
 
Naast ManpowerGroup heten ze twee Belgische merken welkom. De scale-up Loop Earplugs, de Belgische belofte die dit festivalseizoen officieel hun intrede doet in Nederland. En het beroemde Belgische chocoladehuis Guylian.
 
Het bureau heeft de wind mee. Onlangs werd bekend gemaakt dat zij een bronzen Leeuw, twee Webby’s en maar liefst vijf D&AD’s awards wonnen voor hun werk voor de Anne Frank Huis, een campagne in samenwerking met het Duitse Innocean en Media.Monks.  

Media

Marketing

Economisch