
woom kiest TEAM LEWIS als PR-bureau Benelux
woom gaat samenwerken met PR- en marketingbureau TEAM LEWIS in de Benelux. Samen zullen ze de zichtbaarheid van woom in de media vergroten, met de nadruk op het merk zijn focus op veilige en lichte fietsen, speciaal ontworpen voor kinderen.
woom maakt lichte fietsen speciaal voor kinderen. Oprichters Marcus Ihlenfeld en Christian Bezdeka begonnen in 2013 in Wenen met het ontwikkelen van fietsen die perfect passen bij de afmetingen en behoeften van kinderen. woom’s fietsen zijn tot 40 procent lichter dan andere kinderfietsen, waardoor ze makkelijker tillen en rijden zijn. Met de meeste fietsen per inwoner, is Nederland een logische stap voor woom. Om de merkbekendheid in de Benelux te vergroten en kiest woom voor TEAM LEWIS als PR-partner.
TEAM LEWIS zorgt voor het dagelijkse persbeheer en oördineert reviewprogramma's. Dankzij de sterke lokale expertise kan woom effectiever met de media communiceren. TEAM LEWIS’ proactieve aanpak sluit goed aan bij het doel om de merkbekendheid te vergroten en mensen bewust te maken van het belang van de juiste fiets voor kinderen – veilig, licht, duurzaam en van goede kwaliteit. Nicolas Christen, Sales en Marketing Manager Opportunity Markets Europe bij woom: 'We zijn ervan overtuigd dat TEAM LEWIS ons zal helpen om ons merk en onze media-aanwezigheid te versterken en onze visie waar te maken: miljoenen kinderen inspireren om van fietsen te houden.'
Merel Dudok van Heel, Head of Consumer Division bij TEAM LEWIS Nederland, vervolgt: 'Ons team heeft veel ervaring in de fietsindustrie, onder andere door ons werk met Gazelle, en we kijken ernaar uit die kennis voor woom in te zetten. We zijn enthousiast om dit verhaal te delen met de media in Nederland, België en Luxemburg.'