De clup die iedereen na z'n 50ste moet kennen

De clup die iedereen na z'n 50ste moet kennen

03-12-2021 (09:30) - Campagnes

Mensen zijn sociale wezens. Zeker de afgelopen 1,5 jaar hebben velen van ons dat meer dan ooit gerealiseerd. We missen collega’s, vrienden en familie. We willen leuke dingen doen. En dan het liefst samen. Vooral 50-plussers zonder partner ervaren dit regelmatig. Voor hen is er KLUP. Dit platform verbindt dagelijks duizenden Kluppers online om elkaar offline te ontmoeten.

KLUP wil aan hun groei een extra impuls geven met een campagne die is ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau epidemie. Centraal in de campagne staat de KLUP-app die alle Kluppers aan elkaar verbindt. Echte Kluppers heten daarbij de nieuwe leden welkom en laten zien wat KLUP voor hen betekent.

Michiel Klein Schiphorst, Creative Partner epidemie: "Met deze campagne willen we de merkbekendheid van KLUP verder vergroten onder de actieve 50plussers. Voor degenen die behoefte hebben aan leuke activiteiten en gezelligheid is KLUP dé app."

Michiel van den Berg, mede-oprichter van Klup: " Zeker in de feestmaand december en binnen de huidige beperkingen is de behoefte aan sociale verbinding groter dan ooit. Daarom komen we bewust met deze campagne in december. Extra trots ben ik op het gebruik van onze eigen kluppers als acteurs die ons verhaal vertellen."

De campagne is inmiddels live op tv en radio en zal in 2022 een vervolg krijgen.
 

Credits

Opdrachtgever: KLUP
Verantwoordelijk bij klant: Michiel van den Berg & Fenna Ketting
Bureau: epidemie
Productiemaatschappij: Edwin Stevens
Sound design: Park Studio