Kruidvat: iedereen verdient een mooie kerst

Kruidvat: iedereen verdient een mooie kerst

06-12-2022 (09:51) - Campagnes

Kruidvat komt dit jaar met een kerstcommercial die doet denken aan de magische avonturenfilms uit de jaren 80. Zeker geen emotionele tranentrekker, maar een lichtvoetige film vol actie en avontuur waarin de kinderen van Lies iedereen, maar dan ook écht iedereen, een mooie kerst bezorgen.

“Ook dit jaar, waarin we allemaal nog meer dan andere jaren op onze portemonnee moeten letten, vinden we bij Kruidvat dat iederéén ook letterlijk een mooie kerst verdient”, zegt Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat. “Wij maken het voor iedereen mogelijk om deze feestdagen uit te pakken. Want bij Kruidvat hebben we zowel dagelijkse verzorgingsproducten, als cadeauproducten en nog meer tegen verrassend lage prijzen. In onze winkels, onze folders, online en op onze socials laten we zien dat je altijd meer krijgt dan je verwacht. In onze tv commercial volgen we de kinderen van Lies op avontuur die hun grote én kleine vriendjes een mooie kerst geven. De commercial wordt ook uitgelicht in digital out of home, bioscopen, paid social en online display en video.”

Levende kerststal

In de kerstcommercial zorgen de kids van Lies op een heel verrassende wijze voor een mooie kerst. Niet alleen voor Lies, maar ook voor hun favoriete kinderboerderijkonijntje. Uit angst dat het beestje ergens als kerstdiner eindigt, besluiten ze om op avontuur te gaan en hun vriendje met veel creativiteit én een beetje hulp van Kruidvat te redden. Tijdens hun reddingsactie komen ze er achter dat er nog veel meer dieren tijdelijk in bescherming moeten worden genomen. En dus is ‘huize Lies’ aan het einde van de commercial omgetoverd tot één grote gezellige kerststal.

credits

Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Post-productie: Postoffice/Crabsalad
Muziek: MassiveMusic
Geluid: Earforce
Mediabureau: Initiative, Greenhouse, We Are Blossom
Offline edit: Marc Bechtold
PR: NewsLab