Met Lassie campagne wordt iedere poké bowl Instagrammable

Met Lassie campagne wordt iedere poké bowl Instagrammable

17-05-2022 (14:07) - Campagnes

Weinig gerechten zijn in korte tijd zo populair geworden als de poké bowl. Het van oorsprong Hawaïaanse gerecht heeft dit voor een groot gedeelte aan zijn looks te danken. Frisse en kleurige groenten, verse rauwe vis, crispy toppings en mooie dressings. Het maakt een poké bowl extreem 'Instagrammable' en 'TikTokable'. Maar hoe maak je zo'n perfecte poké bowl thuis? In de nieuwe campagne van Lassie voor Lassie Poké Bowl rijst Kant-en-Klaar leer je alle tips & tricks, ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau epidemie.
 
In de campagne staat 'brand' content centraal. Zo wordt de campagne aangejaagd met een digital video & social campagne i.s.m. Abovo Media. Naast video’s over het maken van de perfecte poké bowl, zijn er maar liefst 10 food hacks op Lassie.nl & YouTube te vinden. Daarnaast is een belangrijk onderdeel van de digitale campagne partnerships met diverse influencers die aan de slag gaan met het 'perfecte poké bowl pakket van Lassie', dat via de webshop van Lassie te verkrijgen is. De campagne loopt in de maanden mei, juni en juli. Waarbij alles samen komt op lassie.nl waar de doelgroep verder wordt geïnspireerd.
 

Credits

Opdrachtgever: Lassie Nederland (Ebro Foods)
Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam, Anne de Boorder
Bureau: epidemie
Media: Abovo Media, &.agency
Videoproductie: Appetite Amsterdam, Jeffrey de Angst, HoKei Pang
DoP: Remko Schnorr
Fotografie: Cameron Studio