AI-aangedreven beautyplatform Noli lanceert allereerste merkcampagne van INGO Stockholm

AI-aangedreven beautyplatform Noli lanceert allereerste merkcampagne van INGO Stockholm

05-11-2025 (16:36) - Campagnes

De campagne is de eerste samenwerking tussen Noli en INGO sinds de benoeming van Firdaous El Honsali, een van de meest vooraanstaande specialisten op het gebied van beautybranding, tot Chief Marketing Officer, en brengt haar weer samen met Daniel Fisher, Global Chief Creative Officer van INGO.

“Noli bevindt zich precies op het snijvlak van technologie, data en emotie”, aldus Daniel Fisher, Global Chief Creative Officer bij INGO.
"Met Skinxiety wilden we mensen de kans geven om te lachen om de waanzin van de huidverzorgingscultuur, een cultuur waarin iedereen zich verloren voelt. Deze campagne neemt die gedeelde verwarring en verandert die in iets krachtigs, grappigs en volledig eigen aan Noli. Het is moderne schoonheidstherapie door middel van creativiteit.“

Huidverzorgingsmoeheid

”De allereerste merkcampagne van Noli belicht een nieuwe, zeer moderne spanning op het gebied van huidverzorging die velen van ons voelen: het plezier van ontdekken wordt aangetast door huidverzorgingsmoeheid, of wat wij Skinxiety noemen. Het is het directe gevolg van een overdaad aan informatie die verwarring zaait in het huidverzorgingsschap en besluitvormingsverlamming veroorzaakt“, legt Firdaous El Honsali, Chief Marketing Officer van Noli, uit.
”We wilden de absurditeit ervan vastleggen met een scherpe, komische toon, waarbij we gebruik maakten van echte taal die we horen en zien op sociale media en in onze groepschats. We wilden dat het relevant, herkenbaar en emotioneel tegelijk zou aanvoelen. We vinden dat Noli hier kan fungeren als het merk dat weer duidelijkheid brengt in deze categorie."

Grote muurschilderingen

De geïntegreerde campagne wordt landelijk uitgerold via OOH, DOOH, grote muurschilderingen, PR, influencers en een gefaseerde sociale activering die is ontworpen om gesprekken en ontdekkingen op gang te brengen rond Noli's wetenschappelijk en technologisch gedreven benadering van het kopen van huidverzorgingsproducten.

Noli is een slimme beauty-adviseur die de manier waarop consumenten schoonheidsproducten kopen opnieuw definieert. Aangedreven door AI helpt de beauty-matchmaker consumenten om door de overweldigende hoeveelheid huidverzorgingsinformatie heen te kijken met wetenschappelijk onderbouwde, gepersonaliseerde aanbevelingen. Het ontcijfert het profiel van elke gebruiker en levert op maat gemaakte productaanbevelingen voor hun unieke huid en persoonlijke voorkeuren, rechtstreeks aan hun deur.

“Wij geloven dat het ontdekken van schoonheid moet beginnen en eindigen bij het individu – niet bij de feed. Met wat werkt voor je huid, je leven, je doelen”, zegt Amos Susskind, medeoprichter en CEO van Noli.

Credits

Naam campagne: Skinxiety
Merk: Noli
Bureau: Ingo
Klant: Noli
Chief Marketing Officer: Firdaous El Honsali
Marketingteam: Anoushka Kumar, Victoria Corbin, Harriet Powner, Lydia James, Daniel Rutter, Vanessa Scappaticci, Sylvie Clement, Katharine Burwick
Medeoprichter en CEO: Amos Susskind
Medeoprichter en adjunct-CEO: Maëlle Gasc

Bureau: INGO Stockholm
Global Chief Creative Officer: Daniel Fisher
Executive Creative Directors: Anna Salonen, Hanna Stenwall
Copywriter : Agnes Nisbel Fjäll
Art Director : Shilan Shewki
Global CSO: Hadi Zabad
Cultureel strateeg : Wictor Würtzell
Account Director : Thomas Collier
Accountmanagers: Hilda Carlsson, Julia Malm Bägén
Media-bureau: &Accelerate (WPP-team)

Influencer: Ogilvy/Oneinfluence (WPP-team)