VENGEAN lanceert SUAS

03-02-2023 (11:30) - Campagnes

Onlangs lanceerde Schouten & Nelissen opleidingsinstituut SUAS (voorheen Schouten & Nelissen University of Applied Sciences) en nam boutique agency VENGEAN in de arm voor branding en communicatie.

Met een verkorte naam, een krachtige nieuwe uitstraling en een verbreed aanbod aan trainingen, opleidingen, bachelors en masters maakt SUAS werkend Nederland sterker door mensen te ontwikkelen op het vlak van power skills.

Martin Westerlaken - Hurks, Marketing Manager SUAS; ‘Power skills zijn de hard en soft skills die je nodig hebt om zowel persoonlijk als professioneel in beweging te blijven, nieuwe mogelijkheden te ontwikkelen en écht impact te maken’.

SUAS positioneert zich als protagonist van werkend Nederland met het aanmoedigende thema ‘Power up your skills’ en overige sterke distinctive brand assets waaronder een dynamische power skills bar animatie met matching sonic branding voor extra herkenning in diverse media. Vervolgens werd een krachtig 360-graden communicatieconcept ontwikkeld voor onder meer TV, online video, radio, display en Social media.

In de campagne – die gekenmerkt wordt door veel positieve energie en trapsgewijs ingezette thematische en actiematige componenten – zien we hoe mensen met de power skills van SUAS altijd sterk en in beweging blijven in diverse herkenbare situaties.

Credits

Strategie, creatie en realisatie: VENGEAN
Opdrachtgever: SUAS
Productie radio, TVC en online video: Trenchcoat Productions
Doorontwikkeling huisstijl on-en offline: HOWDO
Fotografie: Emiel Lops
Mediabureaus: Zuiver Media & Springbok