Na vernieuwd merklogo nu ook uitrol nieuwe corporate identity voor Opel-retailers
Na de introductie van het vernieuwde merklogo, zet Opel de volgende stap om de zichtbaarheid van het merk te versterken: de uitrol van een nieuwe corporate identity voor de Opel-retailers.
De nieuwe bedrijfsidentiteit zorgt ervoor dat bezoekers de toekomst van het merk kunnen ervaren in een moderne, gerichte omgeving die duidelijk de waarden van Opel weerspiegelt.
"De uitrol van het nieuwe concept voor de showrooms markeert een grote stap voorwaarts, zowel voor ons als voor onze retailers. Zij zijn de beslissende schakel tussen het merk en onze klanten en brengen de merkwaarden van Opel in de praktijk. Dat doen ze niet alleen door de presentatie van onze innovatieve modellen, maar binnenkort ook met een nieuwe, klantgerichte, moderne en representatieve uitstraling van de showroom", zegt Rebecca Reinermann, Vice President Marketing bij Opel. "Onze klanten bezoeken de retailer nu gemiddeld nog maar één keer. Met de nieuwe huisstijl voor de Opel-retailers voelen klanten direct dat ze daar in goede handen zijn. Alles in het ontwerp stelt de klant centraal en maakt een eenvoudige en duidelijke interactie mogelijk."