Bol.com lanceert eigen fotoservice

05-08-2009 (10:41) - Marketing

Webwinkel bol.com introduceert een eigen fotoservice. Hier kunnen klanten voortaan hun eigen digitale foto’s in een fotoboek of kalender laten zetten. Uit onderzoek van Blauw Research blijkt immers dat negen van de tien Nederlandse huishoudens inmiddels een digitale camera bezit, maar bijna niemand meer foto’s daadwerkelijk afdrukt.

Bol-klanten kunnen hun vakantiekiekjes zelf digitaal inplakken, en bestellen via een speciale site. Er zijn zeven formaten fotoboeken met diverse omslagen (zoals linnen of imitatieleer). Fotoboeken zijn te bestellen vanaf 9,95 euro, kalenders vanaf 5,95. Overal geldt een vast zendtarief van 1,95 euro.

Bol.com ziet volop kansen binnen de markt van digitale fotoservices. Marketingdirecteur Michel Schaeffer: ‘Deze nieuwe service sluit goed aan bij ons bestaande assortiment boeken en vooral onze digitale camera's.’ Als partner voor deze fotoservice kwam bol.com terecht bij de Europese marktleider, CeWeColor.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch