Fashion discovery service Favor presenteert nieuwe merken, stijlen en shops

02-04-2019 (09:30) - Marketing

Favor is een nieuwe gratis fashion discovery service en sinds begin dit jaar gelanceerd in Nederland. Bedenkers van het idee zijn Nick de Bruijn en Ian Haima, twee jonge ondernemers en beiden groot liefhebbers van streetwear. ‘Ons doel is om de zoektocht naar de nieuwste mode eenvoudiger te maken en mensen te helpen nieuwe merken, stijlen en shops te ontdekken’, vertelt Ian Haima.  
 

De fashion lists worden wekelijks samengesteld door talentvolle curatoren, de Favor Selectors. Zij kiezen de  pareltjes uit en posten wekelijks nieuwe content uit hun genre. Zo kunnen bezoekers zelf kiezen welke stijlen bij ze past en ontdekken ze nieuwe brands & shops door de ogen van de experts. Op Favor vind je Lists als ‘Tints of Tokyo’ waar het allerbeste uit de Japanse mode getoond wordt, of de ‘HYPE List’, waar creator Ginney Noa haar favoriete items van streetwear brands uitlicht. Verder kan je lijsten vinden binnen niches als Skate, Surf, Iconic Sneakers, Vintage en ook duurzame merken. 
 

Community

‘’Favor is gemaakt voor liefhebbers door liefhebbers. Wij willen iedereen die van mode houdt een platform bieden waar het ontdekken van nieuwe mode weer centraal staat. We zijn net begonnen maar er is nu al veel support vanuit de selectors en vanuit de doelgroep. We nodigen iedereen uit om actief mee te bouwen aan het platform. Zo kun je zelf ook creatieve, upcoming merken en shops voorstellen die meer aandacht verdienen.’’ aldus Ian Haima.
 
 
 

Bureaus

Media

Economisch