Peugeot verlengt sponsorship tennistalenten

08-04-2019 (09:09) - Marketing

Peugeot Nederland verlengt de contracten met de grootste Nederlandse tennistalenten. Tallon Griekspoor (21), Ryan Nijboer (19), Tim van Rijthoven (21) en Botic van de Zandschulp (23) maken ook dit jaar weer deel uit van het vorig jaar gelanceerde Next Gen Lions tennissponsorplan van Peugeot Nederland. Onlangs werd ook Robin Haase gecontracteerd.


In het voorjaar van 2018 lanceerde het merk PEUGEOT het Next Gen Lions Tennissponsorplan. Een initiatief om de nieuwe generatie, talentvolle Nederlandse toptennissers te ondersteunen in hun ambitie om de internationale wereldtop te bereiken. 


Ellis Blasé,
Manager PR & Sponsoring Peugeot Nederland: “We zijn bijzonder trots op de jongens, onze ‘Lions’. Ze hebben prachtige sportieve prestaties geleverd het afgelopen jaar. De individuele groei die ze doormaken, is ook interessant om te zien. We willen ze blijven ondersteunen in hun ambities. In hun sportieve tennisdroom. En het zijn absoluut goede ambassadeurs van ons merk. Dat merken we aan de enthousiaste reacties die wij ontvangen. En ook ons dealernetwerk in het land krijgt vanuit de diverse tennisclubs alsmede vele tennisliefhebbers positieve feedback. Ik ben er trots op dat Tallon, Tim, Ryan en Botic datzelfde gevoel hebben. Er is echt sprake van een hecht team. Het was dan ook niet meer dan logisch dat we de contracten met elkaar hebben verlengd. We kijken weer uit naar een geweldig tennisjaar en zullen ons blijven inspannen om ook op lokaal niveau de tennissport een warm hart toe te dragen samen met ons dealernetwerk.” 

 

Bureaus

Media

Economisch