SodaStream sluit aan op Pride
26-07-2018 (10:55) - Marketing
Ter ere van de Gay Pride evenementen lanceert SodaStream een limited edition set herbruikbare flessen. Onder de naam ‘Love is Love’, voert zij wereldwijd campagne om de LHBT acceptie te vergroten.
Ook wil SodaStream de mensen die de Gay Pride in Amsterdam bezoeken op het hart drukken om aan het milieu te denken door plastic flessen te hergebruiken.
betere wereld
Er zijn twee redenen dat SodaStream deze campagne heeft ontwikkeld. Gelijkheid is een van de belangrijkste kernwaarden binnen de eigen bedrijfscultuur. ‘We willen deze boodschap ook wereldwijd verspreiden; liefde is liefde, ongeacht nationaliteit, religie of seksuele geaardheid. Dat is de eerste stap om de wereld mooier te maken, ’ aldus Tamara Kroon, Marketing Manager van SodaStream Benelux. Daarnaast wil SodaStream de liefde voor een duurzamere wereld delen en stimuleren. SodaStream zegt dat alleen al in 2018 er 1 miljard plastic frisdrankflessen bespaard werden door het gebruik van SodaStream.