Cannes: het laatste woord is nog niet gezegd
Hèt reclamefestival van Cannes; ook na de 2023-editie is het laatste woord er nog niet over gezegd. Sterker nog, er wordt steeds vàker wat over gezegd. In Fonk magazine 368 ontdek je waarom:
Er zijn de lofzangen over de grote variatie aan inzenders en de inspiratie die iedere creatief uit Cannes kan halen. Maar kritiek klinkt ook steeds vaker. We doen een greep: het festival is bijna onbetaalbaar geworden en daarmee niet inclusief. Met name voor jonge creatieven wordt het festival daarmee steeds onbereikbaarder. Ook een veelgehoorde klacht: waarom laten marketeers en brandowners Cannes aan zich voorbijgaan? Is het niet tijd dat de organisatie hierop actief schakelt?
Maar eerlijk is eerlijk, een positieve vibe en heel veel plezier was er tijdens de editie van 2023 ook. Zo blijkt onder meer uit onze hilarische cover en het verslag van de jonge creatives Diederik Mulder en Daniel Bunde-Pedersen die dit jaar namens Fonk magazine een deel van de Cannes-verslaggeving op zich namen.
Meer dan lauwe rosé en leeuwen
Natuurlijk hebben we voor de mensen die het reclamefestvial koud laat, meer te bieden dan lauwe rosé en leeuwen. Ontdek het vandaag in de Fonk magazine 368.
Koop Fonk magazine als los exemplaar
Wil je Fonk magazine 368 lezen, maar heb je geen abonnement? No worries, koop gewoon een los exemplaar in onze webshop. Wacht niet te lang, want met name de print exemplaren zijn snel uitverkocht, weten we uit ervaring!
Toch liever een abonnement? Dan kun je hier terecht!