Tweede kwartaalwinnaars Ster Gouden Loekie 2023 bekend

25-07-2023 (11:35) - Media

De kwartaalwinnaars van het tweede kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2023 zijn bekend.

Het publiekspanel van GfK heeft tien leuke, ontroerende, spraakmakende en bijzondere commercials geselecteerd die kans op de felbegeerde prijs Gouden Loeki 2023.

Tweede kwartaalwinnaars

Albert Heijn & TBWA\Neboko met 'Makkelijk en voordelig meer groente en fruit eten'
Calvé & Alfred International met 'Calvé Pindakaas 75 jaar'
Centraal Beheer & DDB met 'Tandemsprong - Komt goed'
CliniClowns & Gumtree Creatives & LegHetVast met 'Ben jij al Lachdonor?'
Dove & Ogilvy met 'Dove - Cost of Beauty - Beautiful - Nederland'
Lidl & JoePublic met 'Vier de zomer goedkóper met Lidl!'
McDonald's & TBWA\Neboko & TBWA\X met 'McDonald's Family Experience - Je weet vergeet nooit wat je 'Happy' maakt'
Ministerie van Defensie & Steam met 'Generatie D | Werken bij Defensie'
Toyota & DDB met 'Een Toyota rijd je nooit alleen voor jezelf'
WWF met 'Kies voor meer natuur'

De commercials zijn hier te bekijken.

Hoe werkt het?

Elk kwartaal selecteert een onafhankelijk publiekspanel van GfK tien commercials. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials worden opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 75% bepaald door het publiekspanel en voor 25% door het Nederlands publiek. 


Bureaus

Marketing

Economisch