Merkenbouw & brandmanagement in het digitale tijdperk

Merkenbouw & brandmanagement in het digitale tijdperk

08-06-2022 (10:32) - Opleidingen

Hoe vind je als merk de balans in digital, customer experience, social en duurzaamheid? Digitale kanalen spelen een dominante rol in de customer journey. Met de groei van digitale marketing komt er ook een gevaar voor merken: de focus ligt meer op conversie en minder op brand building. In de masterclass Strategisch Brandmanagement bij Beeckestijn Business School leer je het merk goed te managen.
 

Ontwikkel je eigen brandmanagement visie & strategie

Ben jij betrokken bij de planning en/of de uitvoering van productmanagement-, marketing-, brandmanagement-, en -communicatie activiteiten binnen organisaties? Dan past deze masterclass bij jou.
 
Tijdens de masterclass leer je onder andere:
·      Over de laatste ontwikkelingen & trends op het gebied van brandmanagement
·      Het ontwikkelen van je eigen brandmanagement visie & strategie
·      Alles over brand strategy tot neuroscience en branding
 

Meer weten over deze masterclass?

Lees meer over de masterclass Strategisch Brandmanagement » 
 

Praktische informatie 

Datum: maandag 18 juli
Locatie: Leusden of Online Classroom
Studiebelasting: 5 dagen
Kosten: €3.620, - all in (excl BTW) 
 

Make impact

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen