Optimaliseer de klantbeleving met Design Thinking
Hoe kijkt je op een andere manier naar problemen om tot creatieve en innovatieve oplossingen te komen? In de 2-daagse training Design Thinking van Beeckestijn Business School leer je met een combinatie van creatief en analytics denken tot nieuwe en andere inzichten te komen. Met als einddoel het ontwerpen van een optimale klantbeleving en onderscheidende momenten in de klantreis.
Maak van je klanten ambassadeurs
Deze training is bedoel voor iedereen die invloed heeft op de customer experience. Denk aan marketing managers, product managers, e-commerce managers, brand managers, content specialisten, communicatie professionals, UX ontwikkelaars en nog veel meer!
In 2 dagen:
• Kom je tot andere inzichten en innovatieve resultaten
• Ontwerp je een optimale klantbeleving met onderscheidende momenten
• Maak je van je klanten ambassadeurs en zorg je voor blijvend concurrentievoordeel
Meer weten over deze opleiding?
Lees meer over de training Design Thinking »
Praktische informatie
Datum: 1 december 2022
Locatie: Amsterdam, Leusden, Utrecht, Online, Rotterdam, Eindhoven, Zwolle
Studiebelasting: 2 dagen
Kosten: €995, - all in (excl BTW)
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinic bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen
Wil je op een andere manier leren kijken naar problemen om tot oplossingen te komen? In de training Design Thinking van Beeckestijn Business School leer je tot andere inzichten en innovatieve resultaten te komen door een combinatie van creatief en analytisch denken.