Verbeter de online performance van jouw website
12-01-2022 (15:39) - Opleidingen
Leer hoe je beïnvloedings- en persuasion principes, testen en personalisatie toepast om de conversie te verhogen. Tijdens de training Usability, Experience & Conversie ga je aan de slag om jouw conversiedoelen te behalen. Je ontdekt hoe je klantinzicht kunt verkrijgen en dit inzicht kunt benutten om de performance en user experience van jouw website te verbeteren.
Maak direct een eerste verbeterslag
Ben je werkzaam in de online wereld en wil je meer inzicht in usability, online user experience en conversie? Dan helpt deze training je verder. Na afloop kan je direct zelf aan de slag met nieuwe kennis en inzichten om de performance van een website te optimaliseren.
Leer in 3 dagen:
• UX onderzoeksmethoden toepassen voor het verkrijgen van klantinzicht
• De user experience van website(s) te verbeteren
• De conversie van website(s) te verhogen
• Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen
• Testen, analyseren, meten en bijsturen
• De user experience van website(s) te verbeteren
• De conversie van website(s) te verhogen
• Beïnvloedings- en verleidingsprincipes toe te passen
• Testen, analyseren, meten en bijsturen
Benieuwd naar het complete programma van de training? Lees meer over de training Usability, Experience & Conversie »
Praktische informatie
Datum: 1 februari 2022
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of Online Classroom
Studiebelasting: 3 dagen
Kosten: €1.985, - all in (excl BTW)
Locatie: Amsterdam, Eindhoven, Leusden, Rotterdam, Utrecht, Zwolle of Online Classroom
Studiebelasting: 3 dagen
Kosten: €1.985, - all in (excl BTW)
Make impact
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts. Op zoek naar gratis kennis en inspiratie? Woon een online clinics bij of download een van de whitepapers. #kennisdelen