Martin de Winter publiceert Handboek voor activaties en promotionele producten

29-12-2022 (12:03) - Publicaties

Ondernemer en actiemarketeer Martin de Winter heeft een pragmatisch boek uitgebracht over activaties en activaties met promotionele producten. Met het handboek geeft hij marketeers handvatten om activaties, promotionele acties en producten op een creatieve en effectieve manier in te zetten, zodat die ook echt bijdragen aan het halen van marketingdoelstellingen.

De reden hiervoor is dat hij in de praktijk bemerkt dat er (soms) weinig kennis van het opzetten van activaties in het algemeen of activaties met promotionele producten is.

Inhoud

Het boek bestaat uit 3 delen: Merk en Marketing, Promotions en Promotionele producten, Uitvinden en Uitvoeren. Er worden vragen beantwoord zoals: Welke activatiemechaniek zet je in om bepaalde doelstelling te halen? Waarom zet je promotionele producten in? of hoe je omgaat met regelgeving en compliance. Ook delen gastschrijvers Fred Sengers en Jitty van Doodewaerd hun expertise.

Het handboek is gepubliceerd in samenwerking met branchevereniging PPP en Portaal Uitgevers. Via deze link is een preview beschikbaar en kun je het boek bestellen.