De Hersenstichting kiest ACE als lead agency

De Hersenstichting kiest ACE als lead agency

21-10-2025 (12:04) - Bureaus

De Hersenstichting kiest ACE als lead agency. Als strategisch en creatief partner ondersteunt ACE de Hersenstichting met het merk en het onder de aandacht brengen van hersengezondheid. Met slimme technologie, impactvolle verhalen en krachtig design zetten het gezondheidsfondsen het bureau dit thema op de maatschappelijke agenda.

"Onze missie is om hersengezondheid stevig op de kaart te zetten en zoveel mogelijk mensen in beweging te krijgen voor gezonde hersenen. Met ACE werken we samen om dit verhaal krachtig en creatief uit te dragen, zodat het thema onder de aandacht brengen bij een breed publiek en echte impact kunnen maken", zegt David Verschoor, directeur van de Hersenstichting.

Eén team

De samenwerking biedt ruimte voor creatieve en cultureel gedreven campagnes die empathie en urgentie combineren, met echte verhalen als uitgangspunt. Het creatieve team van ACE werkt hierbij als één team nauw samen met de Hersenstichting om die concepten tot leven te brengen.

"De Hersenstichting heeft een missie die ertoe doet", zegt Barbara Bijlard, Managing Director bij ACE. "Het gaat om de kern van ons menselijk functioneren. Het bepaalt wie we zijn, maar is tegelijkertijd ook zeer kwetsbaar. Creativiteit heeft de kracht om mensen in beweging te brengen en bewustwording te creëren. Dit is de missie waar wij ons samen met de hersenstichting hard voor gaan maken."

Het eerste werk verschijnt naar verwachting begin volgend jaar.


Media

Marketing

Economisch