Bonduelle wint duurzame mediaprijs voor campagne over minder vlees eten
Bonduelle wint de Better Media Award voor het derde kwartaal dankzij hun 'Reset je Recept' campagne. De campagne maakt het makkelijker en leuker om plantaardiger te eten en heeft zowel consumenten als de vakjury overtuigd.
Volgens de jury bood de campagne met smakelijke recepten als "Spaghetti Bollinzen," "Kik Kerrie," en "Flexicaanse Wraps", een speelse, maar krachtige manier om duurzaamheid en plantaardige voeding te promoten. Deze gerechten zijn niet alleen ontworpen voor een breed publiek, maar maken plantaardige maaltijden toegankelijk en aantrekkelijk.
"Bij Bonduelle zijn we enorm trots dat onze campagne de Better Media Award heeft gewonnen," zegt Lianne Hanenberg, Marketing Director Bonduelle. "Onze missie is om mensen te helpen om op een lekkere en makkelijke manier meer plantaardig te eten. Het winnen van deze award bevestigt dat creativiteit, toegankelijkheid en duurzaamheid samen een krachtige impact kunnen hebben.”
Deze bekroning markeert een belangrijke stap voor Bonduelle in hun inzet om duurzame eetgewoonten te bevorderen en inspireert het bedrijf om door te gaan met het ontwikkelen van plantaardige oplossingen die consumenten helpen om eenvoudig gezonde en duurzame keuzes te maken.