OOHA Media komt met grootste snelwegmast van Nederland

02-11-2015 (15:02) - Toeleveranciers

Afgelopen week is een reclamemast met 2 digitale schermen van 138 m2 live gegaan langs de A12 richting Den Haag ter hoogte van Zoetermeer. Met deze schermen worden per 2 weken 2,4 miljoen automobilisten bereikt.

Het totale netwerk van OOHA Media bestaat nu uit 6 masten met 9 vlakken waarvan er 7 digitaal zijn. Zo wil het bedrijf doorgroeien naar een landelijk netwerk met 10 tot 12 digitale reclamemasten.

Digitaal adverteren maakt het mogelijk om gebruik te maken van time-targetting, dus alleen inzetten op het moment dat het relevant is. De inzet van DOOH biedt een hoge mate van flexibiliteit. Zo kan er ook ingehaakt worden op bijvoorbeeld op weersomstandigheden of de actualiteit.

Ook op deze schermen langs de A12 kan er online programmatic ingekocht gaan worden. Deze inkoopmogelijkheid wordt verrijkt met real-time verkeersdata van de Nationale Databank Wegverkeersgegevens. Zo kan er exact bepaald worden hoeveel passanten er zijn geweest gedurende de campagne, een unicum voor out-of-home-advertising.