180 Amsterdam ontwikkelt merkcampagne voor Start People

03-05-2022 (16:37) - Campagnes

180 Amsterdam heeft een nieuwe campagne gecreëerd voor Start People met de pay-off 'Ons werk'. Deze campagne geeft inhoud aan de missie 'Iedereen kansrijk maken en houden'. Met een realistische en menselijke blik laat de campagne zien hoe het merk aankijkt tegen het rekruteren van mensen: met gelijke kansen voor iedereen. Een maatschappelijk bewust verhaal dat benadrukt hoe belangrijk gelijke kansen en werk zijn om verder te komen.
 
De campagne werd geproduceerd door 180 Made, een verzameling van content creators, regisseurs, editors, vfx artiesten, motion graphic designers en producers zorgen voor de uitvoering van zowel internationale en nationale campagnes. De Start People campagne is tot nu toe de grootste nationale campagne van 180 Made, het team zorgde voor de end-to-end uitvoering en het in beeld brengen van Start People’s missie.
 
Bart Kock, Algemeen Directeur bij Start People: "Wij zochten naar herkenbare scenario’s die laten zien dat mensen iedere dag kansen kunnen pakken bij Start People. En dat we er bewust en verantwoordelijk mee omgaan dat deze kansen gelijk zijn voor iedereen. Dat doen we al sinds onze oprichting en 180 Amsterdam heeft dat op de juiste manier neergezet."
 
De campagne loopt in ieder geval tot juli en bestaat uit online video, radio, social content, digital banners en instore communicatie. De media-inzet is door Mediaplus gedaan.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.