BORN05 en AVROTROS lanceren campagne #1metS10

02-05-2022 (10:30) - Campagnes

Zangeres S10 vertegenwoordigt ons land tijdens de 66e editie van het Eurovisie Songfestival. In opdracht van AVROTROS ontwikkelde Born05 het concept #1metS10; een interactieve campagne waarmee heel Nederland S10 aanmoedigt door een persoonlijke ‘lichtkrabbel’ achter te laten op de videoclip van ‘De Diepte’. Deze doodles, woorden, tekeningen en andere creatieve uitingen laten zien hoe heel Nederland gezamenlijk met haar meeleeft. De campagne gaat vandaag van start.
 

#1metS10

In de interactieve experience kies je een stukje van de videoclip waar jij je persoonlijke krabbel wil achterlaten voor S10. Van alle krabbels wordt een unieke videoclip gemaakt die met S10 en heel Nederland gedeeld wordt rondom het grootste muziekfestival van Europa. De campagnepagina staat al vol aanmoedigingen van vrienden en fans die S10 steunen.
 
Dennis van Vugt, managing director Born05: “Met #1metS10 geeft AVROTROS alle Nederlanders op een creatieve en innovatieve manier de kans om achter S10 te staan in de aanloop naar het Songfestival. Met een hele gave digital experience wordt Nederland op een interactieve manier aangespoord om S10 aan te moedigen. AVROTROS ontplooit tegelijkertijd een nieuwe wereld voor fans. Zij maken niet alleen bestaande fans van S10 en het Eurovisie Songfestival trots, maar creëren ook nieuwe.”
Eric van Stade, algemeen directeur AVROTROS: “We zijn heel trots op de campagne die Born05 voor ons heeft ontwikkeld. Het Eurovisie Songfestival is dé plek waar Nederland rondom muziek bij elkaar komt. De uitzendingen trekken miljoenen kijkers die massaal meeleven. Met deze campagne bieden we de mogelijkheid dit enthousiasme te delen en maken we de saamhorigheid tastbaar.”