Challenger in de hypotheekmarkt Frits lanceert eerste merkcampagne

05-05-2022 (12:25) - Campagnes

Het merk Frits (voorheen Ikbenfrits) wist dankzij de combinatie van een unieke rekentool en persoonlijk advies de afgelopen jaren op stormachtige wijze de hypotheekadviesmarkt te veroveren. Nu is het tijd voor de volgende stap: in samenwerking met dentsuACHTUNG! heeft Frits een nieuwe identity ontwikkeld, met een nieuwe naam en merkbelofte. Donderdag 5 mei lanceert Frits zijn eerste merkcampagne; een duidelijk tegengeluid in de hypotheekmarkt.

Frits heeft als doel om iedereen de juiste keuze te laten maken als het om hypotheken gaat; maar de hypotheekmarkt rammelt. Thomas de Leeuw, mede-oprichter van Frits: "Het begon zeven jaar geleden met een Excel-sheet omdat mijn vader nergens een duidelijk overzicht van zijn mogelijkheden in de hypotheekmarkt kon krijgen, bizar vonden wij, in de tijd van het internet. Dat overzicht is vandaag de dag uitgegroeid tot een digitale, datagedreven adviesorganisatie die misschien wel het beste hypotheekadvies in de markt geeft." Daarnaast doet Frits regelmatig onderzoeken, hierdoor zijn talloze misstanden in de hypotheekmarkt aangekaart, is het overheidstoezicht verbeterd en hebben banken miljoenen euro’s aan hun klanten terugbetaald.
 

Credits

Klant: Frits
Bureau: dentsuACHTUNG!
Regie/illustratie/animatie/productie: Part of a Bigger Plan
Muziek: Soundcircus, Feike de Wit
Media: ZIGT