Zicht merkcampagne over de schaduwkanten van het ondernemen

05-05-2022 (15:35) - Campagnes

Zicht, risico- en verzekeringsadviseurs start in mei met de campagne Zicht op Zaken. Een campagne over de schaduwkanten van het ondernemen. Jaap Jongbloed gaat in gesprek met een reeks ondernemers om te horen waar ze wakker van liggen, hoe ze ondernemerskansen aanpakken maar ook hoe ze ondernemersrisico’s voorkomen.

Liesbeth van Zeeland, manager marketing en communicatie Zicht adviseurs: "In deze campagne geeft Zicht een podium aan haar klanten en zetten we zowel de mooie als de minder mooie kanten van het ondernemen in de spotlight. Zicht wil met deze campagne een andere kijk bieden op ondernemerschap waarbij durven, doen en waarheid de speerpunten zijn."
 

Videopodcasts

Centraal in de campagne staat een serie videopodcasts over echte ondernemers, waarbij de rafelrandjes van het ondernemerschap worden opgezocht. Het gezicht van de campagne is Jaap Jongbloed, hij zal gedurende de looptijd van de campagne regelmatig nieuwe ondernemers aan de tand voelen, waardoor uiteindelijk een breed 'zicht op zaken' ontstaat.

Primair doel van de campagne is het creëren en verhogen van de naamsbekendheid van Zicht, risico- en verzekeringsadviseurs. Daarbij is gekozen voor een langlopende campagne met inzet van zorgvuldig op elkaar afgestemde middelen, waaronder videopodcasts en diverse offline en online uitingen, inclusief social media. Middelen die elkaar versterken om tot een maximaal bereik te komen. Voor deze campagne wordt samengewerkt met Lauda (voor strategie en creatie) en met DPG Media Groep (voor de mediaplanning, -uitrol en -executie).
 

Credits

Klant: Zicht, risico- en verzekeringsadviseurs
Liesbeth van Zeeland, manager marketing & communicatie & Juliëtte Fiedeldij-Klok, senior communicatiemanager
Bureau: Lauda
Huib Dieltjens en Henry van den Baar, creatie
John Sluijter, strategie
Mediabureau: DPG Media Groep
Jorick van der Vlies, accountmanager & Boudewijn van Vianen, accountmanager 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.