Zo maakt Yumeko de wereld een beetje beter

09-05-2022 (14:32) - Campagnes

Yumeko, de B Corp voor duurzaam bad- en beddengoed lanceerde op 9 mei haar nieuwe campagne genaamd ‘Change the world sleeping’ in samenwerking met reclamebureau Fitzroy. In de campagne zien we slapers hun vuist heffen als wereldverbeterend gebaar. Het enige verschil? De mensen blijken zich uit te rekken en liggen heerlijk te genieten onder beddengoed van Yumeko.
 
In de campagne wil Yumeko mensen geruststellen dat er een eerlijk alternatief is voor al het katoen in de slaapkamer en daarbuiten. Mischa Schreuder: ‘Slechts 1% van al het katoen op de wereld is biologisch. Er valt dus een groot verschil te maken in de slaapkamer. Met ‘Let’s change the world sleeping’ willen we laten zien dat het enige dat je moet doen om je slaapkamer een betere plek te maken een overheerlijk dekbed van Yumeko aanschaffen is. Vervolgens kun je heerlijk genieten van het feit dat je in ieder geval in de slaapkamer je beste beentje voor hebt gezet.’Yumeko rolt de campagne landelijk uit in onder meer TVC, radio, online video, display, digital out of home en print advertenties.
 
Marietje de Savornin Lohman, Marketing Manager bij Yumeko vertelt: ‘We zijn erg trots op onze nieuwe campagne en hopen hiermee nog meer Nederlanders te overtuigen van het verschil dat ze met het bad- en beddengoed van Yumeko kunnen maken. We steken erg veel tijd en liefde in het bouwen van een 100% duurzaam merk dat zijdezachte producten maakt in transparante, ethische ketens die bijdragen aan een positieve verandering voor milieu, mens en dier. Onze keurmerken, waaronder GOTS, Fairtrade en B Corp, onderschrijven deze missie en onze klanten zijn enorm te spreken over de hoge kwaliteit en zachtheid van de producten. Met deze campagne willen we dat opnieuw bevestigen aan heel Nederland!’
 

Credits

Bureau Fitzroy Amsterdam
Klant Yumeko
Productie MateMade
Sound MateMade
Media Dept en Wisecrackers
 
 

 

TVC Yumeko - Let's change the world sleeping from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.