Cheil Benelux ontwikkelt Immersive 360°experience voor Coulisse

04-03-2024 (13:38) - Creatie

Na een korte oriëntatiefase heeft Coulisse gekozen voor een samenwerking met Cheil Benelux. Als eerste wapenfeit ontwikkelde Cheil een immersive experience op de R+T beurs afgelopen week in Stuttgart. 

Coulisse is met het merk Motionblinds wereldwijd marktleider op het gebied van slimme raamdecoratie. Met de experience kan de markt ervaren wat voor smart home oplossingen Motionblinds te bieden heeft en komen de USP’s als Convenience, Connectivity, Energy Efficiency en Safety op een tastbare manier tot leven.

Catharina Idema, creative director Coulisse: “De R+T beurs is voor ons een van de belangrijkste vakbeursen waar wij onze smart Motionblinds presenteren. We waren op zoek naar een partner die ons kon helpen met de bezoekers te laten ervaren wat ons product echt te bieden heeft. Wat we niet wilden, was de zoveelste product demonstratie film. We wilden juist dat de bezoekers echt overdonderd werden. De 360°experience die Cheil heeft geleverd deed precies dat; we hebben veel positieve reacties mogen ontvangen.”

Credits

Klant: Coulisse
Verantwoordelijk bij klant: Catharina Idema
Bureau: Cheil Benelux
Creatie: Bart Breugem, Lamine Ndiaye, Ton van Jole
Account: Judith Langeslag
Retail experience: Richard Roest
Sound design: Amp.Amsterdam

 

Cheil kwam onlangs nog in het nieuws met