The Others vernieuwt identiteit en beeldtaal CitySafes

11-04-2024 (11:29) - Creatie

Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes (en De Nederlandse Kluis als de merknaam in Nederland) een boost gegeven met als doel om De Nederlandse Kluis en CitySafes een herkenbaarder, sterk internationaal merk te maken.

Daarbij is een internationale beeldbank ontwikkeld die zowel emotie als informatie overbrengt en gebruikt kan worden in de verschillende landen (België, Denemarken, Duitsland en Nederland) waar de merken actief zijn en ook geschikt is voor landen waar CItySafes in de toekomst actief wil worden.

De keuze voor concept en beeldbank is ingegeven vanuit de overtuiging dat alle verschillende doelgroepen in verschillende landen zich hiermee kunnen identificeren en dat iedereen wel iets van waarde heeft. Hierdoor is er gewerkt met veel verschillende modellen met verschillende achtergronden en nationaliteiten.

Dit heeft geleid tot een frisse, herkenbare identiteit en beeldbank zowel in beeld als in film. Die ingezet wordt in diverse media en middelen. Als eerste start op dit moment de campagne in Duitsland met een social campagne. Offline worden er onder andere outdoor, advertising en instore communications ingezet. Later deze maand worden de campagnes verder uitgerold in België, Denemarken en Nederland.

The Others heeft de complete productie in-house gerealiseerd in samenwerking met CitySafes. Van locaties tot productie, van beeldconcept tot beeldmanipulatie.

Credits

CitySafes Marlous van Laar, Sterre Embsen, Laura Quint
Creatie & Art direction The Others: Chris Visser, Lion Versloot, Mandy van Montfoort
Account & Productie Aafke Obbes
Fotografie Lars Beekman
Film Jorn Prinsen
Hair & Make-up Ellen van Exter
Beeldmanipulatie Rolf Meijer
Edit Arjen Moes
Design Bram van Geerenstein, Lucienne Meijer, Isabella Smit

Citysafes_touch from The Others on Vimeo

Citysafes_touch_ from The Others on Vimeo

Citysafes_tell_ from The Others on Vimeo.

 

 

Citysafes_tell from The Others on Vimeo.